Apport

Idag har vi börjat "träna" med dummien. Det gick över föväntan! Hon har ju fått bekanta sej med dummien lite, och hon tycker den är jätterolig. Men idag, när vi var ute och busade på gräsmattan, så började vi träna lite. Busa med dummien, drog den i marken och gjorde den intressant. Sen höll jag henne och kastade iväg dummien kanske en meter, släpte henne och sa "apport". Och vad gör inte superduktiga Embla? Jo, hon kommer tillbaka med den till mej!! Wehooo sa jag med min allra gladaste röst och bytte mot en godis. Vi gjorde tre gånger till och samma resultat =) Sen slutade vi, man ska ju alltid sluta när man ligger på topp!

I övrigt har vi haft trevligt besök av Therese. Det var jättekul, vi har inte setts på flera månader! Jag bjöd på kladdkaka och te och vi satt och fikade en lång stund. Mysigt när det inte var så bra väder ute. Embla och Tilda har även börjat leka, om en väldigt lite. Men Tilda är på g, det känner jag.

Här kommer några nya bilder från idag. Det kanske inte syns på bilderna, men Embla växer så det knakar! Det känns när man lyfter henne =)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0