Besök =)

Ja, besök gillar vi! Jag kan ju inte direkt dra iväg till kompisar när jag har lillstumpan, så det är alltid roligt när de kommer och hälsar på oss istället. I förrgår var ju Therese här och fikade och idag kom Camilla och hennes gullunge Ewelina på besök. Vi fikade och pratade om allt och inget samtidigt som vi kollade på en sjukt lång 12åring på Oprah...han var 221 cm! Ewe hoppade i soffan och kröp omkring och var nyfiken på hundarna. Tilda fick en stor puss med öppen mun, men en puss räckte för Ewe - efter det tyckte hon det vart för mycket. Embla är så himla duktig med människor. Hon hoppar inte, hon skäller inte, hon bits inte. Hon hälsar and thats it - besökarna får nästan truga henne att komma och kela lite =) Rätt skönt att hon inte MÅSTE vara med hela tiden, det lovar gott för framtiden. Me hon var allt nyfiken på den lilla som kröp runt, och blev helt i från sej när Ewe började gråta då hon var för närgången. Naw, lillstumpan =)

Embla har fått klåda i pälsen och djurskötaren som jag pratade med trodde att det berodde på att hon badade i sjön i lördags. Och det var nog då det började om jag inte minns fel... Så hon tipsade om ett schampo som säljs hos veterinären som lindrar klåda och som man sen kan använda som vanligt schampo också. Så när Älsklingen kommer hem drar jag dit och shoppar!

Nu, Top Model =)


Kommentarer
Postat av: sussie Isiss & Fame

måste ju kika tbx till dig.. oj va lika de är =) Här har vi inte ens börjat med apportering utan bara lär känna varandra men vi har börjat på en valp kurs.. ja Tanjas systers matte har kursen =)) Vi alla här hälsar så gott till er Sussie Isiss & Fame

2009-06-20 @ 23:31:29
URL: http://samojedlabbe.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0