Shopping =)

När jag fyllde år häromdagen fick jag två presenter som passade mej som handen i handsken. Självklart var det min älskade pojke som stod bakom! Av honom och av min kära svägerska fick jag ett presentkort på djuraffären! Kan det bli bättre? Så idag tog jag mina två presentkort på sammanlagt 700 kr och åkte för att shoppa.

Det blev två nya halsband till Embla av märket Limex - ett svart/rött halvstryp och en neongrönt halvstryp. Till detta blev det ett svart/rött koppel retrieverkoppel med karbinhake. Köpte även en ny Limexfäll som Tilda genast tog beslag på så fort den las på golvet hemma! Sen blev det lite småsaker - nya underlägg för mat- och vattenskål samt lite nya bollar. Det är inte klokt vad hundsaker kostar, de där 700 bara sögs upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0