Sköna maj välkommen!

Äntligen äntligen äntligen är det riktig vår ute - maj månad är här och jag älskar det! Något som har blivit lite av en tradition att göra första helgen i maj är att vårstäda balkongen. Så idag har balkongen fått sej en rejäl sopning, balkonglådorna har tömts på gammalt och fått nya fina blommor och stolarna har tvättats av. Ännu har vi inte fått oss ett nytt bord till balkongen, men jag har spanat in ett litet i grovsoprummet som jag kanske ska ta i morgon! Passar det så ska både stolar och bord få sej en uppfräschning med lite lite vit färg, dynor och en duk.

Så här fint ser det ut på balkongen nu!


Lobelia


Tagetes


Pixie




Aster



Sen ville vovvarna hjälpa till att inreda balkongen, och det var liksom pricken över i:t!

Här var rätt skönt att ligga matte!



Nej jag tittar inte alls på det du håller i handen =)


Man blir trött av att vara ute i friska luften en hel dag


Lite närgången kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0